
Text wurde mit KI erstellt
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Are you ready to take Customer Value Management to the next level? We're building a new team to drive Customer Value Management (CVM) across our European retail markets, and we're looking for a Senior Business Analyst to join us.
In this role, you'll be the bridge between strategy and action. Working closely with our regional teams, you'll use data and insights to extend our customer-centric mindset, shape our performance tracking, and steer commercial decisions.
Your in-depth understanding of business processes will ensure our CVM initiatives are successful on the ground.
What you'll be doing
What we're looking for
Join us to help shape the next generation of Customer Value Management — combining data, insight, and customer experience into a powerful growth engine for our business.
What we offer you
E.ON is united in working on the most exciting issue that our generation needs to solve: climate change! With all our employees and customers, we are a global community of innovators and changemakers, all with the belief that each one of us can make a difference for our environment, for our society and for our children #WE shape the future.
To keep you motivated and healthy we are offering you the following benefits:
Inklusion
Uns ist wichtig, Menschen mit Behinderung ein faires Bewerbungsverfahren zu ermöglichen, in dem sie ihr Bestes zeigen können. Daher wird unsere Schwerbehindertenvertretung frühzeitig in das Verfahren einbezogen. Bitte teile uns über das Bewerbungsformular mit, ob du technische oder organisatorische Anpassungen für das Bewerbungsverfahren benötigst. Wir stellen diese gern zur Verfügung.
Wenn es dir nicht möglich ist, dich online zu bewerben und du stattdessen mit jemandem sprechen möchtest, kontaktiere bitte deinen lokalen Recruiter.
8 Okt. 2025
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